קושיקשה
מוכן ב36 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

צ'ופ סואי

צ'ופ סואי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את צ'ופ סוי. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 21 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 372 קלוריות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. גשו לסופר וקנו טורקיה, סוכר, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 36 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 60%. מתכונים דומים: צ'ופ סואי, צ'ופ סואי, ו צ'ופ סואי של קן הום.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מברישים נייר אפייה וקליפות הוונטון קלות משני הצדדים עם 2 כפיות שמן. מתבלים במלח ואופים 10 עד 12 דקות, או עד להשחמה ופריכה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
מעבירים למתלה קירור ושומרים.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
5
במחבת כבדה גדולה או בווק מחממים את 1 כף שמן הקנולה שנותרה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
6
מוסיפים את הבצל הירוק, השום, הכרוב, הסלרי, יורה הבמבוק והפטריות ומטגנים עד שהכרוב רך ונבול, בערך 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יורה במבוקיורה במבוק
פטריותפטריות
בצל ירוקבצל ירוק
כרובכרוב
סלריסלרי
שוםשום
7
מוסיפים את הסוכר, 3/4 כוס מרק העוף, רוטב הסויה ושמן השומשום ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
סוכרסוכר
8
מוסיפים את תערובת השרי-עמילן התירס, ואם התערובת מעט יבשה, את ציר העוף הנוסף של 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
עמילן תירסעמילן תירס
שרי.שרי.
9
מוסיפים את ההודו או העוף ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
טורקיה כולהטורקיה כולה
10
מגישים את צ ' ופ סוי מעל האורז החום המבושל ומעליהם שומשום וקליפות וונטון מרוסקות שמורות.
מרכיבים שתצטרך
אורז חום מבושלאורז חום מבושל
זרעי שומשוםזרעי שומשום

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נבטי במבוק, מנוקזים וג'וליאןנבטי במבוק, מנוקזים וג'וליאן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי, פרוס דק (כ 4 לבבות סלרי או 2 גבעולים ארוכים)סלרי, פרוס דק (כ 4 לבבות סלרי או 2 גבעולים ארוכים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כף מלח לורי או אחר1/2 כף מלח לורי או אחר2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירס מומס ב 1 כף שרי בישולעמילן תירס מומס ב 1 כף שרי בישול3ציפורןשום, פרוסשום, פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב נאפה פרוסכרוב נאפה פרוס24על ידי 3 אינץ') ארוז עורות wonton סינית, מופרדיםעל ידי 3 אינץ') ארוז עורות wonton סינית, מופרדים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, ירקות כלולים, גזוז דק פרוס (עלבצל ירוק, ירקות כלולים, גזוז דק פרוס (על2(חוֹרֶף)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות פטריות שיטאקה, ניקה, גזוז פרוס דק (עלכוסות פטריות שיטאקה, ניקה, גזוז פרוס דק (על1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרנגול הודו מבושל או קרוע או קרועתרנגול הודו מבושל או קרוע או קרוע