קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 20 דק.
מנות9
ציון בריאות22
מגזין

צ'ילי בקר ושלוש שעועית

צ'ילי בקר ושלוש שעועית
צ'ילי בקר ושלוש שעועית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 336 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. אם יש לכם אבקת צ'ילי, בשר תבשיל בקר, סוכר חום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות ו -20 דקות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה – בקר, צ' וריסו וטאקו שעועית צ'ילי + תפריט שבועי, צ'ילי בקר ושעועית, ו צ'ילי בקר ושעועית.

הוראות

1
מפזרים בשר בקר עם אבקת צ ' ילי. במחבת גדולה על אש בינונית, בקר חום ובצל בשמן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
בצלבצל
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בינתיים, ב-5 קו-טי. סיר איטי מצופה בתרסיס בישול, שלב את השעועית, העגבניות, המרק, רסק העגבניות, הג ' לפנוס, הסוכר החום, השום, המלח, הפלפל והכמון. מערבבים פנימה את הבקר, הבצל והטפטופים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
רסק עגבניותרסק עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
מרקמרק
כמוןכמון
בצלבצל
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מכסים ומבשלים על נמוך 5-6 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
4
מגישים עם שמנת חמוצה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

מרכיבים

2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר, לחתוך לחתיכות 1 אינץבשר בקר, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, שטוף סחוטיכול שעועית שחורה, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול כליות לבנות או שעועית קנליני, שטוף סחוטיכול כליות לבנות או שעועית קנליני, שטוף סחוט2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2פלפלים חלפיניו, זרע וקצוץפלפלים חלפיניו, זרע וקצוץ213אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה, אופציונליתשמנת חמוצה, אופציונלית170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.