קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות15
מגזין

צ'ילי חריף טאצ'דאון

צ'ילי חריף טאצ'דאון
צ'ילי חריף טאצ'דאון יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן וללא חלב שחיפשת. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 22 גרם חלבון , 21 גרם שומן ובסך הכל 394 קלוריות . מתאים ל-12 מנות. תמורת $1.48 למנה , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. 15 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש ג'לפנו כבוש, בצל, עגבניות ורצועות בייקון. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו-30 דקות . עם ציון של 57% , המנה הזו טובה. צ'ילי חריף טאצ'דאון , צ'ילי טאצ'דאון וצ'ילי טאצ'דאון דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית 6-8 דקות או עד שהוא כבר לא ורוד, מתפרק לפירורים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו לינגוויני יבש, מבושל ומרוקן1 קילו לינגוויני יבש, מבושל ומרוקן
2
העבר ל-6 qt. בישול איטי. חזור על הפעולה עם נקניק.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מערבבים פנימה את שאר החומרים. מבשלים, מכוסה, על נמוך 4-5 שעות.

מרכיבים

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הן אפשרויות נהדרות לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Bodegas Naveran Brut Cava. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-12 דולר.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
ל-Naveran Brut Vintage יש ניחוחות פרחוניים, לחם קלוי והדרים אקספרסיביים ומלאים. טעמי הדר ופירות אבן חריפים, עדינים, קלים ונקיים בחך בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה כשמפניה נהדרת. קאווה מאוד תכליתי כאפריטיף לפני הארוחה, לליווי קינוח לאחר מכן ו(הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. נברן ברוט וינטג' זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים עשירים בטעמים. הקאווה הזו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלת פנים ואירועי "עמידה" אחרים.