קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות9
ציון בריאות33
מגזין

צ'ילי הודו קינואה

צ'ילי הודו קינואה
המתכון קינואה טורקיה צ'ילי יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך על 1 שעה ו -15 דקות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 9 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 17 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 263 קלוריות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובו, קינואה, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הציון הזה די טוב. נסו טורקיה קינואה צ'ילי, צ'ילי קינואה הודו לבישול איטי, ו צ'ילי קינואה טורקיה צ' יפוטלה אכילה נקייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה קינואה ו -2 כוסות מים. הפחיתו את האש; מכסים ומבשלים במשך 12-15 דקות או עד שהמים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מוך בעזרת מזלג ומניחים בצד.
3
בינתיים, בסיר גדול מצופה בתרסיס בישול, מבשלים את ההודו, הבצל, הפלפל האדום והשום על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד והירקות רכים; מסננים. מערבבים פנימה את אבקת הצ ' ילי, הכמון והקינמון; מבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל אדוםפלפל אדום
ירקירק
קינמוןקינמון
שוםשום
טורקיה כולהטורקיה כולה
כמוןכמון
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את השעועית השחורה, העגבניות, הקישואים, פלפל הצ ' יפוטלה, רוטב האדובו, עלה הדפנה, האורגנו, המלח, הפלפל והמים שנותרו. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות. מערבבים פנימה תירס וקינואה; מחממים דרך. מחק עלה דפנה; מערבבים כוסברה. אפשרות הקפאה: הקפיאו צ ' ילי מקורר במיכלי מקפיא. לשימוש, להפשיר חלקית במקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
רוטב Adoboרוטב Adobo
שעועית שחורהשעועית שחורה
עלי דפנהעלי דפנה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
קינואהקינואה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מיםמים
תירסתירס
מלחמלח
5
מחממים בסיר, מערבבים מדי פעם ומוסיפים מעט מרק או מים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) שעועית שחורה, שטוף סחוטפחיות כל אחד) שעועית שחורה, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות יכולעגבניות מרוסקות יכול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1פלפל חריף ברוטב אדובו, קצוץפלפל חריף ברוטב אדובו, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפוא, מופשרתירס קפוא, מופשר4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)lean הקרקע טורקיהlean הקרקע טורקיה11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקינואה, שטוףקינואה, שטוף1( חצילים)פלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1גדולבצל מתוק, קצוץבצל מתוק, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים1( חצילים)קישואים, קצוץקישואים, קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות מחנות ג ' ובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -18 דולר לבקבוק.
מחנות ג ' וב אי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
מחנות ג ' וב אי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, קאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדר לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. קאווה טבע ברוט זה הוא מאוד תכליתי, כי אין מינון הוסיף, כך החומציות והבועות לנקות את החיך שלך אחרי כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.