קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות36
מגזין

צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה

צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה
צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מתכון זה מכין 8 מנות עם 340 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בערך 2 שעות ו 5 דקות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. מתכון זה מ טעם הבית דורש חומוס, פלפל חריף, אבקת צ'ילי ועגבניות משומרות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 64%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה מהיר וקל לבישול צ'ילי, צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה, ו צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה.

הוראות

1
מסננים פלפלי צ ' יפוטלה; מניחים בצד 2 כפות רוטב אדובו. זרעים וקוצצים שלושה פלפלים; מניחים בצד. (שמור את הפלפלים והרוטב שנותרו לשימוש אחר.)
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
בתנור הולנדי גדול או בקומקום מרק מצופה בתרסיס בישול, מבשלים את ההודו, הגזר, הפלפל הירוק, הבצל, השום והפלפלים השמורים על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים במידת הצורך. מערבבים פנימה את העגבניות, המרק, רוטב העגבניות, האורגנו, הבזיליקום, אבקת הצ ' ילי, הכמון ורוטב האדובו השמור. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מערבבים פנימה את השעועית. מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי הודו. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. הגפנים הישנות של סנט פרנסיס זינפנדל עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
סנט פרנסיס גפנים ישנים זינפנדל
סנט פרנסיס גפנים ישנים זינפנדל
כאשר אנו אומרים" גפנים ישנות", אנו מתכוונים לגפנים לפחות חמישים ולעתים קרובות עד מאה שנה. מצאנו סדרה של כרמים קטנים במחוז סונומה המתוארכים לתחילת המאה הקודמת. בגלל גילם הגדול, חלקות אלה מניבות פחות מארבעה טון לדונם של פרי מרוכז במיוחד. גפני פטיט סירה ואליקנטה בושט הנטועים בין הזינפנדל מוסיפים מרקם וצבע לתערובת השדה. "היה לנו קציר מאוחר, כך שחלק מהענבים הפכו לצימוקים, והעצימו עוד יותר את טעמי הזן. לאחר ריסוק, היין מותסס במיכלי נירוסטה במשך שתים עשרה עד שמונה עשרה יום, ואז מתיישן בחביות עץ אלון אמריקאיות חדשות בין שתים עשרה לחמישה עשר חודשים. היין מוחזק עוד ארבעה עד שמונה חודשים לאחר הבקבוקים. זהו זין שמנמן ושכבתי עם טעמי דובדבן שחור, פטל ופלפל שחור מורכבים הנפרשים על החיך."