קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות20
ציון בריאות17
מגזין

צ'ילי סטייק זסטי

צ'ילי סטייק זסטי
עם כפית ציון 52%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט סטייק זסטי, סלט סטייק זסטי, ו סטייק פלפל קג'ון זסטי.

הוראות

1
בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה, הקפיצו סטייק ושום בשמן עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל; מבשלים ומערבבים 5 דקות. מערבבים פנימה 2 כוסות מים ותשעת המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 2 שעות או עד שהם רכים.
4
שלב קמח, קמח תירס ושאר המים; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מביאים צ ' ילי לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
מוסיפים תערובת קמח; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. אם תרצה, מקשטים בגבינה מופחתת שומן, שמנת חמוצה מופחתת שומן, בצל וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצה בהירהשמנת חמוצה בהירה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®

מרכיבים

1kgsפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס20ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מופחתת שומן מגורדת, שמנת חמוצה מופחתת שומן, בצל ירוק פרוס וזיתים בשלים פרוסים, לא חובהגבינת צ'דר מופחתת שומן מגורדת, שמנת חמוצה מופחתת שומן, בצל ירוק פרוס וזיתים בשלים פרוסים, לא חובה3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלסה jarסלסה jar11 קילו קישואים,מלח, אופציונלימלח, אופציונלי850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) ללא מלח-הוסיף רוטב עגבניותפחיות כל אחד) ללא מלח-הוסיף רוטב עגבניות2kgsסטייק עגול עליון בקר, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץסטייק עגול עליון בקר, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. טוטוס טוס קאווה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
טוטוס טוס קאווה
טוטוס טוס קאווה
טוטוס טוס קאווה מראה ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון ותפוז כתום, עם מגע של שוש. היין מרוכז, מישוש ודחוס בפה, בעל אופי חצוף וסלעי לטעמי ההדרים, פירות הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.