קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

צ'ילי עוף מקסיקני

צ'ילי עוף מקסיקני
צ'ילי עוף מקסיקני נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 6 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 40 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 387 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 1702 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. מתכון זה מ טעם הבית דורש שעועית שחורה, מרק עוף, שמן קנולן ואבקת צ'ילי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות ו -30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 86%, וזה יוצא דופן. מתכונים דומים: צ'ילי עוף מקסיקני, צ'ילי עוף מקסיקני איטי, ו צ'ילי עוף מקסיקני לבישול איטי.

הוראות

1
במחבת קטנה, עוף חום בשמן.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
העברה ל-5 קו-טי. סיר איטי. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מכסים ומבשלים על נמוך 5-6 שעות או עד שהעוף כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי עוף. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא חיית המחמד הנקמה של הטבע, נאט רוז פאסד. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).