קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

צ'ילי צמחוני מעושן

צ'ילי צמחוני מעושן
המתכון צ'ילי צמחוני מעושן יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 50 דקות. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 246 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 8 . זה עובד טוב כמו מרק זול למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם עגבניות משומר, אבקת צ'ילה, שעועית פינטו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: צ'יפוטלה מעושן צ' ילי צמחוני, צ'ילי צמחוני שתי שעועית מעושנת, ו שעועית שחורה סמוקי & תירס צמחוני צ'ילי.

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה1פלפל צ'יפוטלה, טחון (משומר, ברוטב אדובו)פלפל צ'יפוטלה, טחון (משומר, ברוטב אדובו)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוט ושטוףשעועית, סחוט ושטוף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, מנוקז ושטוףשעועית פינטו, מנוקז ושטוף794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת צ'ילהאבקת צ'ילה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרעיני תירס קפוא תיבת, מופשרגרעיני תירס קפוא תיבת, מופשר2largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1פלפל אדום, זרע וחתוך לקוביותפלפל אדום, זרע וחתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema קאווה ברוט עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Poema Cava Brut
Poema Cava Brut
ניחוחות תוססים של אפרסקים בשלים, אגסים ולחם קלוי עם רמז של תבלין למלא את האף. החיך יבש עם מרקם עשיר וקרמי. שכבות של טעם כוללות קליפת תפוז ותבלינים שנמשכת דרך גימור אלגנטי.