קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

צ'ילי שמנמן עם נקניק והומני

צ'ילי שמנמן עם נקניק והומני
צ'ילי שמנמן והומני עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 472 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לך לחנות ותביא צ'יפס טורטייה אפוי, אבקת צ' ילי, שמנת ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו הודו צ'ילי עם Hominy, חזיר וצ'ילי ביתי, ו צ'ילי ביתי עם שעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין צ ' ילי, לשלב הראשון 6 מרכיבים תנור חשמלי איטי. מכסים עם מכסה; מבשלים על אש נמוכה במשך 8 שעות. כף 1/2 כוס אורז לתוך כל אחד 4 קערות; העליון כל מנה עם 1 כוס צ 'ילי, 1 כף צ' יפס, 1 כף כוסברה, 1 כף בצל בצל, ו 1 כף שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
הערה: נקניק הודו מעושן ניתן להחליף את נקניק עוף.
מרכיבים שתצטרך
נקניק הודונקניק הודו

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי טורטייה אפויים כתושיםשבבי טורטייה אפויים כתושים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') חתיכות פלפל אדום(1 אינץ') חתיכות פלפל אדום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') חתיכות פלפל צהוב(1 אינץ') חתיכות פלפל צהוב340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת נקניקיות עוף עם צ'ילי habanero וטקילה (כגון Gerhard של), לחתוך לחתיכות 1/2 אינץחבילת נקניקיות עוף עם צ'ילי habanero וטקילה (כגון Gerhard של), לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגיר חםאורז מבושל ארוך גרגיר חם439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס לבן או כל הקרנל, מנוקזתירס לבן או כל הקרנל, מנוקז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה בבקבוקסלסה בבקבוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן