קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 23 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

צ'ימיצ' ורי סטייק כתף בקר

צ'ימיצ' ורי סטייק כתף בקר
צ'ימיצ' ורי בשר בקר כתף סטייק הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 478 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-23 דקות. אם יש לך סטייק כתף צ'אק בשר, רוטב קיסר לא שמנת, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ beefitswhatsfordinner.com יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרום אמריקאית הזו. מתכונים דומים: כתף חזיר מטוגנת עם צ'ימיצ' ורי, Bistec Argentino al Chimichurri (סטייק עם רוטב Chimichurri), ו סטייק עם רוטב צ'ימיצ' ורי (Carne con Chimichurri).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Grgich Hills Estate Merlot. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 47 דולר.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.