קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צ'יפס מחבת Cajun מושחר

צ'יפס מחבת Cajun מושחר
המתכון עשוי על צ'יפס מחבת Cajun מושחר יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 45 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 168 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה ראסט, חרדל קריאולי, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. מתכונים דומים: סלמון Cajun מושחר עם אפונה מחית ו צ'יפס לעצור את הדלת, סלמון מושחר Cajun, ו אמנון Cajun מושחר.

הוראות

1
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים את תפוחי האדמה לתוך טריזים ארוכים על 1 אינץ ' עבה. זרוק את תפוחי האדמה עם שמן הזית ותבלינים Cajun.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
3
מחממים מחבת ovenproof גדולה nonstick מעל חום בינוני גבוה ומוסיפים את תפוחי האדמה בשכבה אחת. לבשל, להסתובב, עד השחמה מכל הצדדים, כ -15 דקות. מוסיפים לאט 1/4 כוס מים למחבת ומעבירים את המחבת כולה לתנור.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
4
המשך לבשל את תפוחי האדמה, פונה פעם אחת, עד תפוחי האדמה הם מכרז ואת החיצוניות הם טבולים, על 20 דקות יותר. בינתיים, מערבבים את היוגורט עם החרדל ומלח קמצוץ.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חרדלחרדל
יוגורטיוגורט
מלחמלח
5
מגישים את תפוחי האדמה חמים עם רוטב טבילת חרדל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
תפוח אדמהתפוח אדמה
חרדלחרדל

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו ניבואן עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Neboa Albarino
Neboa Albarino
הרמה הקרירה והגבוהה יותר של קונדדו דו תה יוצרת ביטוי טרי ומדויק של אלבריניו באופן כללי והאתר המסוים הזה מעניק רצף מינרלי עז דרך היין. אף פרחוני, פורח עם ניחוחות אפרסק ומשמש אשר ממשיכים דרך החיך עם מבנה מתוח, פירות טריים מורכבים, משקל בינוני-חיך מאופק, הכל על עמוד שדרה חזק של חומציות מינרלית.