קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

צדפות ים צרובות ברוטב לימון ובזיליקום, מנטה וסלט כוסברה

צדפות ים צרובות ברוטב לימון ובזיליקום, מנטה וסלט כוסברה
מתכון זה מספק 4 מנות. עם 227 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. אם $ 6.08 למנה נופל בתקציב שלך, צדפות ים צרוב עם רוטב לימון ובזיליקום, מנטה וסלט כוסברה יכול להיות מדהים ללא גלוטן וטבעוני מתכון לנסות. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם צדפות ים ג'מבו, בצל, צ' ילי ציפור תאילנדית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו צדפות צרובות ברוטב לימון קוקוס, צדפות צרובות עם סלסה אננס, ג'ינג'ר & Lemongrass, ו סלט עגבניות מלפפון תאילנדי עם מנטה, בזיליקום וכוסברה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.