קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות-מרק תירס

צדפות-מרק תירס
אם יש לכם טימין, בצל, תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו צדפה ומרק תירס, צדפות, תירס ומרק בייקון, ו מרק צדפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להמיס מרגרינה בתנור הולנדי על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל, סלרי, פלפל ושום; מטגנים 8 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מפזרים תערובת בצל עם קמח; מערבבים היטב. לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים תפוחי אדמה ו -6 המרכיבים הבאים( תפוחי אדמה דרך מים); מערבבים היטב. מביאים לרתיחה; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד שתפוחי אדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
5
מוסיפים צדפות; מכסים ומבשלים 4 דקות או עד שצדפות נעשות.
מרכיבים שתצטרך
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
6
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מפרץצדפות מפרץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס כל הקרנל קפואתירס כל הקרנל קפוא0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה אדומים חתוכים לקוביותתפוחי אדמה אדומים חתוכים לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Chenin Blanc, ו פינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.