קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

צדפות קלויות באש במחוז נמוך עם טרגון וחמאת רוטב אדום חם

צדפות קלויות באש במחוז נמוך עם טרגון וחמאת רוטב אדום חם
צדפות קלויות באש במחוז נמוך עם טרגון וחמאת רוטב אדום חם עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 146 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפה ופסקטרי דיאטה. 22 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם פלפל, עלי טרגון, צדפות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 15%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם צדפות אש וקרח עם רוטב חזרת, צדפות בגריל עם חמאת טרגון, ו צדפות בגריל עם חמאת טרגון חריפה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את כל המרכיבים במעבד מזון ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה, או מוסיפים אותם לקערה ומערבבים לאיחוד. מכסים ומכניסים למקרר למשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
מחממים גריל לגובה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
שמים את הצדפות בשכבה אחת על סורגי הגריל ומבשלים עד שהמשקאות החריפים מתחילים להתבשל. מיד מעל כל צדפה כפית גדושה מחמאת הטרגון וכמה מקפים נוספים של רוטב חם, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ליקרליקר
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מקשטים בעלי טרגון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט הם הבחירות המובילות שלי לצדפות. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות את בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, מאייר לימון ומנגו. התערובת של שני מגרשי השרדונה מוסיפה גם איכויות קדימה של פירות וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור מתמשך ארוך.