קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

צלי קדרה עם רוטב-סגנון הודי

צלי קדרה עם רוטב-סגנון הודי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלי עם רוטב בסגנון הודי. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 370 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך אבקת צ'ילי, פלפל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב gingerroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל עקיצות (מתכון ללא גלוטן*) כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דל פחמימות, דיאט. , שהוא מוצק. נסו הודו צלוי בנוסח פקין עם מולסה-זיגוג סויה ורוטב תפוזים-ג'ינג'ר, בישול איטי צלי בלסמי, ו קל צלי בקר בלסמי-פחמימות נמוכות ללא גלוטן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. השלד גרונר Veltliner (1 ליטר) עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.