קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

צלעות בייבי גב וכרוב צעיר מטוגן במיץ תפוחים

צלעות בייבי גב וכרוב צעיר מטוגן במיץ תפוחים
צלעות בייבי גב וכרוב צעיר מטוגן במיץ תפוחים דורש בערך 2 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה אחת מכילה עד 48 גרם חלבון 65 גרם של שומן, וסך הכל 977 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. גשו לסופר וקנו עלי דפנה, חמאה, מלח כשר ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו צלעות בייבי גב וכרוב צעיר מטוגן במיץ תפוחים, צלעות חזיר צלויות בטעם תפוז-תמרינד, ו תפוח מזוגג בייבי צלעות אחוריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
2
צלעות חזיר העונה עם הרבה מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים מחבת צלייה כבדה מעל חום גבוה ורסס בשמן. לצרוב צלעות משני הצדדים עד חום זהוב במשך כמה דקות לכל צד. ערימת שני מדפים של צלעות בצד 1 של מחבת הצלייה. בצד השני, מניחים כרוב ירוק, ואז בצל ושום על גבי.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את מיץ התפוחים וחומץ סיידר, מוסיפים טימין, ואז מכסים בנייר כסף, מניחים בתנור ו braise במשך 1 שעה 30 דקות עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
כאשר נעשה זאת, להסיר לסכל, למרוח את הבשר עם מיצי המחבת, ואז לבשל חשפו במשך 20 דקות נוספות עד הבשר יש caramelization נחמד הנוזל מפחית, ויוצרים זיגוג דביק על הבשר.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את הירקות ואת צלימת נוזל על מגש הגשה העליון עם הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים צלעות מעל כרוב ירוק עם צלימת נוזל ופירה בטטות
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
2
לדקור את תפוחי האדמה המתוקים בכל רחבי עם מזלג, טפטוף עם שמן זית ומתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
שים אותם במחבת צלייה וצלי במשך 45 דקות עד שהם רכים מאוד.
4
הסר את המחבת מהתנור.
5
בסיר רוטב קטן, על אש נמוכה, לחמם את השמנת עם עלי המפרץ, ולאחר מכן לשמור על חום עד מוכן תפוחי אדמה מחית. בטל את עלי המפרץ לפני הוספת תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
6
כאשר תפוחי האדמה הם מגניבים מספיק כדי להתמודד, לגרוף את הבשר לתוך קערה של מעבד מזון. מתבלים במלח, קינמון, אגוז מוסקט, גרידת תפוזים וסוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים שמנת ו 1 כף חמאה מחית עד חלקה סופר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הכוכב הסגול אגמים עתיקים ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמשים ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הגימור עם חומציות טבעית.