קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות71
מגזין

צלעות חזיר

צלעות חזיר
צלעות חזיר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %69 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1303 קלוריות, 121 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. לכו לחנות ותביאו שמן וקורנפלור, תפוחי אדמה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכונים דומים: Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר", ו צלעות חזיר מתוק חריף בבישול איטי - 2 מרכיבים בתוספת חזיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.