קושיבינוני
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות51
מגזין

צלעות חזיר בסגנון פלמי

צלעות חזיר בסגנון פלמי
צלעות חזיר בסגנון פלמי דורש כ 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1423 קלוריות, 118 גרם חלבון ו 62 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם חמאה, צלעות חזיר, פטרוזיליהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. נסו פילה בסגנון פלמי, עולש עם סגנון פלמית לימון, ו כרוב ניצנים, בסגנון פלמי (בלגיה) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.