קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

צלעות חזיר ברביקיו שחורות עם אצבעונית גזר

צלעות חזיר ברביקיו שחורות עם אצבעונית גזר
זה מושלם עבור יום האב. אם יש לך משחת שעועית קוריאנית, צימוקים, קטשופ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו שחורות עם אצבעונית גזר, צלי חזיר צלוי עם גזרים, ו צלעות חזיר ברביקיו.

הוראות

1
מחממים חמאה ושמן זית בסיר של 4 עד 5 ליטר מעל חום בינוני-נמוך עד שהקצף שוכך. מבשלים בצל, שום קצוץ, jalapeño, וצימוקים, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד בצל מתחיל חום, 7 עד 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הוסף בורבון (השתמש בזהירות; אלכוהול עלול להצית) ומרתיחים, מגרד את כל חתיכות חומות, עד שרוב הנוזל התאדה, כ 2 דקות. מערבבים בקפה, ואז מרתיחים עד שרוב הנוזל התאדה, 3 עד 5 דקות. חזור עם קולה.
מרכיבים שתצטרך
אלכוהולאלכוהול
בורבוןבורבון
קפהקפה
קולהקולה
3
מוסיפים קטשופ, רוטב סויה, חומץ, מולסה, רוטב ווסטרשייר, רסק שעועית שחורה, ושוקולד ומבשל, ערבוב מדי פעם, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
שוקולדשוקולד
רוטב סויהרוטב סויה
מולסהמולסה
קטשופקטשופ
חומץחומץ
4
מוסיפים תבלינים ו 1 כפית פלפל ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד עבה מאוד, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
תבליניםתבלינים
5
הסר מהחום וקריר 15 דקות. רוטב פירה בבלנדר עם שאריות 2 שיני שום, מיץ לימון ושמן שומשום עד חלקה ועבה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
מיץ לייםמיץ ליים
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
1
לשפשף 6 כפות רוטב על כל צלעות חזיר במרינדה, צונן, בתבנית אפייה רדודה גדולה לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטברוטב
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מחממים תנור ל 350°f עם מתלה באמצע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
לשפשף את המרינדה עודף מן צלעות עם מגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
שמן חום במחבת כבדה 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה עד שהוא מנצנץ, אז צלעות חומות ב 2 קבוצות, מפנה פעם אחת, על 2 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
העברה למחבת גיליון 4 צדדית (מחבת מילואים) וצלעות צלי בתנור עד מדחום קריאה מיידית מוכנס למרכז צלעות רושמת 148 עד 150ºF לבשר ורוד עסיסי, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
תנורתנור
6
העברה ללוח חיתוך ולתת לנוח בזמן בישול גזר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
1
ממיסים חמאה במחבת שמורה על אש בינונית, ואז מבשלים גזר, ערבוב מדי פעם, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים ורמוט ומיץ לימון ומבשלים, מכוסים, 2 דקות. לחשוף ומבשלים עד רוב הנוזל התאדה וגזר הם מכרז, 4 עד 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל כשרים. חצי גזר לאורך, ואז לחזור למחבת ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
ורמוטורמוט
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים צלעות חזיר עם גזר ורוטב שנותר בצד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
גזרגזר
רוטברוטב
1
* צלעות חזיר ניתן במרינדה עד 5 שעות.* רוטב ברביקיו שומר מקורר, 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
צלעות חזירצלעות חזיר

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר (60 עד 70% קקאו), קצוץשוקולד מריר (60 עד 70% קקאו), קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)12גזר אצבע או גזר תינוק אחר (2 צרורות; על 1 פאונד), גזוזגזר אצבע או גזר תינוק אחר (2 צרורות; על 1 פאונד), גזוז11 קילו קישואים,קאייןקאיין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקולהקולה2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורמוט יבשורמוט יבש11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע1טרי jalapeño, קצוץ דק, כולל זרעיםטרי jalapeño, קצוץ דק, כולל זרעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר לפי הטעםמלח כשר לפי הטעם2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מולסה (עדיף blackstrap)מולסה (עדיף blackstrap)1(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות בצל קצוץ (אודותכוסות בצל קצוץ (אודות6(1 1/4-עד 1 1/2 אינץ ' עבה) צלעות חזיר עצם בצלעות (כ 4 פאונד בסך הכל), frenched אם תרצה(1 1/4-עד 1 1/2 אינץ ' עבה) צלעות חזיר עצם בצלעות (כ 4 פאונד בסך הכל), frenched אם תרצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת שעועית שחורה קוריאניתמשחת שעועית שחורה קוריאנית2(חוֹרֶף)שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מעושנת חמה (pimentón picante)פפריקה מעושנת חמה (pimentón picante)2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חזקקפה מבושל חזק3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות7שיני שום, 5 קצוץ ו 2 שמאל שלם, מחולקשיני שום, 5 קצוץ ו 2 שמאל שלם, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו