קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

צלעות חזיר ואורז

צלעות חזיר ואורז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר ואורז. מנה זו מכילה סביב 44 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 675 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם דיאט. אם יש לכם צלעות חזיר, אורז, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר על אורז, צלעות חזיר ואורז, ו צלעות חזיר ואורז.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.