קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות37
מגזין

צלעות חזיר מזוגגות מייפל עם תבלין תירס קלוי

צלעות חזיר מזוגגות מייפל עם תבלין תירס קלוי
צלעות חזיר מזוגגות מייפל עם תבלין תירס קלוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 1 . מנה אחת מכילה 1208 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. אם יש לכם צלעות חזיר, חומץ בלסמי, סירופ מייפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סירופ מייפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,וניל שקדים פודינג ארוחת בוקר Chia כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : צלעות חזיר בחמאה עם תבלין תירס, צלעות חזיר מזוגגות מייפל, ו צלעות חזיר מייפל מזוגגות תוצרת בית.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.