קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות2
ציון בריאות52
מגזין

צלעות חזיר ממולאות גורמה

צלעות חזיר ממולאות גורמה
צלעות חזיר ממולאות גורמה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 98 גרם חלבון 67 גרם של שומן, וסך הכל 1154 קלוריות. 12 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו צלעות חזיר, שמן צמחי, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. . הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -35 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 92% וזה מעולה. נסו צלעות חזיר ממולאות, צלעות חזיר ממולאות, ו צלעות חזיר ממולאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
הנח צלעות חזיר שטוחות על משטח העבודה שלך. השתמש בקצה של סכין חיתוך או סכין חיתוך חדה כדי לחתוך כיס בכל צלע חזיר ביצוע חתך 2 אינץ ' בצד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מערבבים פטריות, גבינה שוויצרית, פטרוזיליה, אבקת שום, פלפל שחור, ומלח בקערה; דברים צלעות חזיר עם תערובת פטריות. לאבטח את הצד הפתוח עם קיסם.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
צלעות חזירצלעות חזיר
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
קערהקערה
3
לטאטא ביצים בקערה; לשפוך פירורי לחם לתוך קערה נפרדת. טובלים את צלעות החזיר הממולאות לתוך הביצה המוכה; לוחצים על צלעות חזיר לתוך פירורי לחם עד מצופה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
צלעות חזירצלעות חזיר
ביצהביצה
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מחממים שמן במחבת מעל חום בינוני; מניחים צלעות חזיר, צד כיס למטה, לתוך השמן החם. מבשלים עד מחוץ צלעות חזיר הוא השחמה, 2 עד 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים מספיק יין כדי לבוא באמצע צלעות חזיר. להפחית את החום נמוך, מחבת כיסוי, ומבשלים עד צלעות חזיר הם במכרז, על 2 שעות. בדוק את רמת היין מדי פעם ולהוסיף יותר לפי הצורך. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 145 מעלות F (63 מעלות c).
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.