קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות28
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב תפוזים לשניים

צלעות חזיר עם רוטב תפוזים לשניים
צלעות חזיר עם רוטב תפוזים לשניים דורש סביב 30 דקות מתחילתו ועד סופו. לבמנה עיקרית זו יש 401 קלוריות, 45 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. מתכון ללא גלוטן וללא חלב זה משרת 2 . מתכון זה מ טעם הבית דורש מיץ אננס, קליפת תפוז, דבש וצלעות חזיר. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. יום ולנטין יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 67%. מתכונים דומים: צלעות חזיר עם רוטב תפוזים, צלעות חזיר ברוטב תפוזים, ו צלעות חזיר עם רוטב סויה כתום.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 1/2 כוס מועטה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; הוסף צלעות חזיר. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 8 שעות או לילה. מכסים ומקררים את המרינדה שנותרה לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. צלעות גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4-5 ב. מהאש למשך 4-5 דקות מכל צד או עד שמד חום קורא 145 מְזוּיָד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
מניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
5
בינתיים, בסיר קטן, שלבו עמילן תירס ומרינדה שמורה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 1 דקה או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מגישים עם צלעות.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. ג ' וזף פלפס פסטורל כרם פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
ג ' וזף פלפס פסטורל כרם פינו נואר
ג ' וזף פלפס פסטורל כרם פינו נואר