קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר עם תפוחים חריפים

צלעות חזיר עם תפוחים חריפים
צלעות חזיר עם תפוחים חריפים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 395 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. אם יש לכם בצל, צלעות חזיר, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. . זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 54%. נסו צלעות חזיר עם תפוחים חריפים, Uptown צלעות חזיר ורוטב תפוחים: בשר חזיר צלוי עם תפוחים אסקלופד, ו צלעות חזיר עם תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
בעוד הגריל מתחמם, ממיסים את החמאה במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מוסיף את הבצל, ומבשל עד רך. מתבלים בפתיתי פלפל אדום ואז מוסיפים את התפוח הפרוס. מערבבים את הסוכר ואת חומץ בלסמי, ומבשלים במשך 5 דקות, או עד תפוחים רכים וזהובים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
לשימור,לשימור,
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4
מתבלים את צלעות החזיר במלח ופלפל. גריל במשך 3 עד 5 דקות לכל צד, בהתאם עובי. כפית את הבצלים והתפוחים על גבי הצלעות, ולמעלה עם פרוסת גבינת צ ' דר. מכסים את הגריל, ומבשלים כ 3 דקות עד גבינה מותכת מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צלעות חזירצלעות חזיר
לשימור,לשימור,
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.