קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר פטל

צלעות חזיר פטל
מתכון צלעות חזיר פטל יכול להתבצע בסביבות 25 דקות. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 30 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 347 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם מלח, ג'ינג'ר טחון, מיץ לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 49%. מתכונים דומים: צלעות חזיר פטל, צלעות חזיר מזוגגות פטל, ו צלעות חזיר חומץ פטל.

הוראות

1
מצפים צלעות חזיר בקמח ומנערים עודפים. במחבת גדולה, צלעות חומות בשמן במשך 2-3 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים מיץ לימון על צלעות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
3
שלב את הריבה, המלח, הג ' ינג ' ר והפלפל; מורחים על צלעות. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 5-10 דקות או עד שהצלעות רכות ומיצי הבשר צלולים.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
מורחיםמורחים
בשרבשר
מלחמלח
ריבהריבה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא הרטפורד קורט רוסית נהר פינו נואר (חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 22 דולר.
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
ניחוחות של דובדבן שחור, פלפל אנגלי, דומדמניות שחורות וטיט מלווים בטעמים של פטל בר, פירות יער כהים ומינרליות סלע כתוש. הכניסה הצפופה מלווה בתחושת פה מתוקה ועסיסית, הנתמכת על ידי חומציות, טאנינים משיי וגימור ארצי עדין.