קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות92
מגזין

צלעות חזיר צלויות

צלעות חזיר צלויות
צלעות חזיר צלוי לוקח בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 2937 קלוריות, 492 גרם חלבון, ו 89 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם חומץ, אבקת צ'ילי, קטשופ וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפ דיאטה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 49%. ציון זה הוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צלעות חזיר מתובלות, צלעות חזיר צלוי עם רוטב מנגו, ו צלעות חזיר בגריל או צלוי מתובל.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים במשך 5 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. מניחים בצד מחצית מהרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
צולים בערך 4-5 אינץ'. מהחום במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 145 סום, מתבשל מדי פעם עם הרוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
3
תנו לבשר לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
4
מגישים עם רוטב שמור.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות ספסל סונומה החוף פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.