קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

צלעות כבש עם ארטישוק וזיתים: Stinci di Agnelli con Carciofi E Olive

צלעות כבש עם ארטישוק וזיתים: Stinci di Agnelli con Carciofi E Olive
צלעות כבש עם ארטישוק וזיתים: Stinci di Agnelli con Carciofi E Olive עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1383 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 86 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %65 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גבעולי פטרוזיליה, שיני שום, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: כבש לימון שנקס עם ארטישוק תינוק, שוק טלה עם זיתים וצלפים, ו צלעות כבש מטוגנות עם תפוזים וזיתים.

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
יש לשטוף ולייבש את השוקיים ולהתבשל באגרסיביות עם מלח ופלפל. בתנור הולנדי כבד תחתית עם מכסה, לחמם את השמן עד עישון.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את השוקיים וצורב עד חום זהוב כהה על חום בינוני, על 15 עד 18 דקות.
4
הסר את השוקיים ולהניח בצד.
5
לאותו מחבת מוסיפים את הבצל, השום, הרוזמרין והארטישוקים ומבשלים עד שהתרככו, כ -8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הזיתים, יין, רוטב עגבניות ומניות עוף ומביאים לרתיחה. להחליף את שוק הטלה במחבת ולחזור לרתיחה. מכסים בחוזקה וצולים בתנור במשך 1 1/2 שעות, עד מזלג מכרז.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
צלעות כבשצלעות כבש
זיתיםזיתים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
7
מוציאים מהתנור ומגישים מיד.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
10
מוסיפים את הקורנית והגזר ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
11
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח

מרכיבים

12ארטישוק התינוק, עלים חיצוניים גזוז, שנערך במים חומצייםארטישוק התינוק, עלים חיצוניים גזוז, שנערך במים חומציים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק3גזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ גססלרי, קצוץ גס2קילוגרםכנפי עוף, גב ועצמותכנפי עוף, גב ועצמות2(חוֹרֶף)עלי רוזמרין טריים, קצוציםעלי רוזמרין טריים, קצוצים3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק4largesצלעות כבשצלעות כבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה6(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים Gaetaזיתים Gaeta1בצל ספרדי, קצוץ לקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ לקוביות 1/4 אינץ1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ2בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס1חבורהגבעולי פטרוזיליהגבעולי פטרוזיליה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה12ציפורןשום, קלופים ושמאליים שלמיםשום, קלופים ושמאליים שלמים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרסקטי או יין לבן יבש אחרפרסקטי או יין לבן יבש אחר