קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

צלעות קצרות בקר כפריות ופולנטה רוזמרין

צלעות קצרות בקר כפריות ופולנטה רוזמרין
בשר בקר כפרי צלעות קצרות ורוזמרין פולנטה דורש סביב 3 שעות ו -30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 1099 קלוריות, 41 גרם חלבון, ו 89 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. צאו לחנות ואספו מרק בקר, קמח תירס, בצל ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם אבטיח-אפרסק כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 61%. נסו זינפנדל - צלעות בקר קצרות עם פירה רוזמרין-פטרניפ, צלעות קצרות קלועות עם פולנטה מסקרפונה, ו קברנה צלעות קצרות עם פרמזן פולנטה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב קמח, מלח ופלפל בקערה רדודה. טובלים צלעות לתערובת קמח, הופכים לציפוי כל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
צלעותצלעות
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן על אש בינונית-גבוהה במחבת של 5 עד 6 ליטר. צלעות חומות, חצי בכל פעם, בשמן חם מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים שומן.
4
מחזירים את כל הצלעות למחבת.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים מרק, יין, בצל, שום, טימין ועלי דפנה. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש. מבשלים, מכוסים, למשך 3 שעות או עד שהבקר רך.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
מרקמרק
בצלבצל
טימיןטימין
בקרבקר
ייןיין
6
מעבירים צלעות ובצל לפלטת הגשה ומכסים בנייר כסף. שומן רזה מנוזל בישול; להשליך עלי דפנה. אם הרוטב דק מדי, הביאו לרתיחה ובשלו, ללא כיסוי, כ -10 דקות להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
בצלבצל
רוטברוטב
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
מגישים צלעות קצרות, בצל ורוטב עם פולנטה רוזמרין.
מרכיבים שתצטרך
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
רוזמריןרוזמרין
פולנטהפולנטה
בצלבצל
רוטברוטב
8
[ניקוי טיפ: ברגע את כיריים הוא מגניב, לנגב את כל שמן ניתזים או נשפך עם קלורוקס מגבר חיטוי מגבונים*. שטפו ידיים לאחר השלמתן.]
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
9
לפולנטה רוזמרין: הביאו מים לרתיחה בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
פולנטהפולנטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
שלב קמח תירס, מים קרים ומלח בקערה קטנה. מוסיפים לאט לאט תערובת קמח תירס למים רותחים תוך ערבוב מתמיד. מבשלים תוך כדי ערבוב מתמיד עד שהתערובת חוזרת לרתיחה. הפחיתו את החום לנמוך. מבשלים, ללא כיסוי, במשך 10 דקות או עד שהתערובת סמיכה מאוד, תוך ערבוב לעיתים קרובות. מערבבים חלב, גבינת פרמזן ורוזמרין.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
קמח תירסקמח תירס
רוזמריןרוזמרין
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
התערובת תתעבה בעמידה.
12
הוסף מים לפי הצורך כדי להגיע לעקביות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1kgsצלעות בקר קצרות ללא עצמותצלעות בקר קצרות ללא עצמות822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבש או מיץ חמוציותיין אדום יבש או מיץ חמוציות11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ3ציפורןשום, מקולף וקצוץשום, מקולף וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ גסבצל קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי, או לפי הצורךשמן צמחי, או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר קצרות בתפריט? נסה להתאים עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קמומי מרלו. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -17 דולר.
קמומי מרלו
קמומי מרלו
מרלו עמק נאפה 2014 חלק, מלוח ומפתה ללא תקנה. האף מגלגל אותך עם ניחוחות של אדמה, טבק, גרגרי יער ועשן. על החיך, שזיף מבושל לאטאוכמניות מבשלות יחד עם אגוז מוסקט, ציפורן ונגיעה של גרפיט. פרץ של חומציות רעננה מבהיר תווי וניל עדינים, נענע ותבלינים מפתים לפני שקומפוט דובדבן שחור מלוטש מביא אותך הביתה. מרקם עשיר ומלא קסם מלוח, יין זה יגרום לך להתאהב במרלו שוב.