קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

קארי חזיר חריף

קארי חזיר חריף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של הודיים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר חריף קארי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 468 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. . לך לחנות ותביא פילה חזיר, מלח, שמן קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בחלב קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג חלב קוקוס כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: המבורגר חזיר קארי עם קטשופ חריף, קציצות חזיר מתובלות עם רוטב חזיר חריף, ו חזיר מתוק ומתובל וכרוב נאפה מוקפץ עם אטריות מתובלות.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)Ap קמחAp קמח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ3(חוֹרֶף)שמן קוקוסשמן קוקוס2(חוֹרֶף)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל מיובשבצל מיובש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוזמרין מיובשרוזמרין מיובש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת שום מיובשאבקת שום מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים טבעיתחמאת בוטנים טבעית454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה, לחתוך לרצועותבשר חזיר פילה, לחתוך לרצועות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קוביית מרק עוף או ירקותקוביית מרק עוף או ירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות גבריאלסקלוף שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.