קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות2
ציון בריאות92
מגזין

קארי טופו

קארי טופו
מתכון קארי טופו מוכן תוך כ 27 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 429 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך פלפל טחון, בצל, קורנפלור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל ללא שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מאוד יוגורט ברי כקינוח. מתכונים דומים: טופו ים קארי, עוגת טופו קארי סיר, ו טופו קארי תאילנדי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.