קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות24
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קארי עוף קוקוס מיקרונזי

קארי עוף קוקוס מיקרונזי
קארי עוף קוקוס מיקרונזי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 26 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 590 קלוריות. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, זנגביל, אבקת קארי, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: עוף קארי קוקוס, עוף קארי קוקוס, ו עוף קארי קוקוס.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.