קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות5
ציון בריאות60
מגזין

קארי שפמנון חריף

קארי שפמנון חריף
קארי שפמנון חריף נטול גלוטן, מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 736 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 36 גרם שומן. מתאים ל-5 מנות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך מרק עוף, פילה שפמנון, חלב קוקוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 8 דקות. מתכונים דומים: שפמנון חמאת לימון קארי, כריך שפמנון קריספי עם סלט כרוב צ'ילי-ליים, ו שפמנון חריף.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.