קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

קארי שרימפס מהיר

קארי שרימפס מהיר
קארי שרימפס מהיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 278 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, שמן צמחי, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו קארי מהיר, קארי חומוס מהיר, ו קארי עוף מהיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת nonstick גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל, ומבשלים, ערבוב כל הזמן, על חום בינוני עד רך וזהב, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
להוסיף שום, זנגביל, אבקת קארי; לבשל, ערבוב כל הזמן, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
4
להוסיף מרק ו 3 מרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים, ערבוב פעם אחת, כ 15 דקות או עד תפוחי אדמה הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מרקמרק
5
מערבבים בשרימפס ואפונה; מבשלים, חשופים, כ 4 דקות או עד שרימפס ואפונה מחוממים היטב. מערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שרימפסשרימפס
אפונהאפונה
6
מגישים מיד בקערות אישיות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.