קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

קארי שרימפס קוקוס

קארי שרימפס קוקוס
קארי שרימפס קוקוס נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטריאן ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 29 גרם חלבון, 32 גרם שומן, ובסך הכל של 575 קלוריות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם שום, שרימפס, אורז בסמטי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 53%. הציון הזה מוצק. נסו לקסה קוקוס עם שרימפס (מרק אטריות קוקוס-קארי עם שרימפס), שרימפס קארי קוקוס עם אורז קוקוס, ו קארי שרימפס קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית. מטגנים בצל עד לריכוך, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים תבלינים, שום, שרימפס ומבשלים, תוך ערבוב, עד ריחני, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שרימפסשרימפס
תבליניםתבלינים
3
מוסיפים חלב קוקוס ומלח; מבשלים 10 דקות כדי למזג טעמים.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
מלחמלח
4
כפית קארי על אורז על צלחות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
אורזאורז
5
מקשטים עם כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מנאז ' א טרואה אור הזרקורים פינו גריגיו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
מנאז ' א טרואה אור הזרקורים פינו גריגיו
מנאז ' א טרואה אור הזרקורים פינו גריגיו
אור הזרקורים של טרואה מאיר זרקור על טעמי הדרים מרעננים בצורה המסנוורת ביותר. אור הזרקורים הוא כוכב חדש עם ניחוחות פריחת התפוז הסקסיים המובילים לסיד מפתח זסטי וטעמי תפוח סבתא סמית מעוררי תיאבון שגורמים לך להתקמט. נגיעה של מתיקות יערה ומינרליות מאזנת את תווי ההדרים המובהקים לפני שהווילונות נושרים בגימור פריך ומרענן.