קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

קארי תפוחי אדמה וקישואים

קארי תפוחי אדמה וקישואים
תפוחי אדמה וקוקיני קארי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 178 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבקת ג'ינג'ר, עגבניות, קישואים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. נסו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, ו קישואים וקארי עגבניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.