קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

קבב עוף טנדורי

קבב עוף טנדורי
קבב עוף טנדורי נטול גלוטן, וקמאיות מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 41 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 283 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם ירכיים עוף, שיני שום, צ'ילי jalapeno, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו קבב עוף טנדורי, קבב עוף טנדורי, ו קבב טנדורי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ה-Laurenz V Charming Gruner Veltliner עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור מרתקזר פירות. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי פירות עדיניםחומציות. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!