קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

קולה סטייק קרוק פוט

קולה סטייק קרוק פוט
קולה סטייק קרוק סיר הוא חלב חינם מנה עיקרית. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. גשו לסופר וקנו פלפל, קמח, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 8 שעות ו-5 דקות. מתכונים דומים: קרוק-פוט קולה צלי, Crock-סיר עוף קוקה קולה, ו קרוק פוט קולה צלוי בשר חזיר.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.