קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

קוקוס עוגיות בסגנון גרמני

קוקוס עוגיות בסגנון גרמני
קוקוס עוגיות גרמנית סגנון דורש סביב 20 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 66 קלוריות. מתכון זה משמש 36. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ דיאטה. מתכון זה מכלמתכונים יש 56 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לך תמצית שקדים, סוכר, קינמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 13%, וזה די רע. נסו מקרוני קוקוס בסגנון פסחא, מקרוני שוקולד גרמניים, ו מקרוני שוקולד גרמניים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 250 מעלות צלזיוס (120 מעלות צלזיוס). מרפדים דפי עוגיות בנייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה מקציפים חלבונים במיקסר חשמלי עד שהם נוקשים מספיק כדי לסמן בעזרת סכין. מפזרים בהדרגה את תמצית הסוכר, הקינמון והשקדים תוך כדי ערבוב במהירות נמוכה. מקפלים פנימה קוקוס קלוי ביד. כף או סקופ על דפי העוגיות המוכנים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
חלבוניםחלבונים
קינמוןקינמון
קוקוסקוקוס
עוגיותעוגיות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
תבנית אפייהתבנית אפייה
סכיןסכין
קערהקערה
3
אופים 20 עד 25 דקות בתנור שחומם מראש, עד שהעוגיות יבשות וקולפות את הנייר בקלות. מצננים על מתלי תיל ומאחסנים בכלי אטום בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי למקרוני קוקוס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ציפריאני פרוסקו. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
סיפריאני פרוסקו
סיפריאני פרוסקו
ציפריאני בליני הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבנה ויין מבעבע ברוט. הוא הומצא בשנת 1948 על ידי ג ' וזפה סיפריאני מבר הארי בוונציה והוא מוגש בכל מקום סיפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לקיים עם בראנץ ' של יום ראשון! ציפריאני בליני מציגה ניחוחות אלגנטיים, טריים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כמו אפריטיף.