קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

קידי קראנץ ' מיקס

קידי קראנץ ' מיקס
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני הר ד 'אופר,אז נסו לערבב קראנץ' לילדים. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 133 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון זה משמש 24. אם יש לכם צימוקים מכוסים שוקולד או יוגורט, פצפוצי שוקולד, בייגלה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 12%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. קידי קראנץ ' מיקס, קידי קיטי מיאו לערבב, ו תערובת חטיפים של מונק וקראנץ' דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה, לשלב את כל החומרים. אחסן בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.