קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

קינואה פילאף עם פטריות

קינואה פילאף עם פטריות
קינואה פילאף עם פטריות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 281 קלוריות. אם יש לך שאלוט, קינואה, פטריות קרמיני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 82%. נסו קינואה פילאף עם פטריות קרים, סלטים רציניים: סלט פילאף קינואה חם עם פטריות שיטאקה, גזר ופקאנים, ו אורזו פילאף עם פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר גדול על חום בינוני ומערבלים שמן זית סביב החלק הפנימי של המחבת למעיל. מבשלים שאלוט בשמן החם עד שקוף, כ 3 דקות; מערבבים פטריות קרמיני, בישול ערבוב עד פטריות הם השחמה, 8 עד 10 דקות. מערבבים קינואה, טימין, עלה דפנה, מלח כשר, ופלפל שחור לתערובת פטריות. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד קינואה נותן את ניחוח קלוי מעט, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
פלפל שחורפלפל שחור
מלח כשרמלח כשר
שמן זיתשמן זית
עלי דפנהעלי דפנה
שאלותשאלות
קינואהקינואה
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
יוצקים מלאי ירקות לתוך תערובת קינואה (המניה עשויה להתיז קצת); מערבבים לשלב. מביאים לרתיחה מלאה, להפחית את החום נמוך, ואת מחבת כיסוי; מבשלים עד הנוזל נספג, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
קינואהקינואה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מהחום ואת פילאף קינואה fluff עם מזלג; מכסה פאן ולתת פילאף לעמוד 10 דקות יותר קיטור יבש.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת