קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

קינוח ג'ינג'רנאפ דלעת

קינוח ג'ינג'רנאפ דלעת
קינוח ג'ינג'רנאפ דלעת דורש בסביבה 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 16. מנה אחת מכילה 259 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. צאו לחנות ואספו סוכר חום, ג'ינג'רסנפס, דלעת אריזה מוצקה ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך יוצא מן הכלל של 28%. נסו קינוח דלעת ג'ינג'רנאפ, קינוח ג'ינג'רנאפ-דלעת, ו קינוח ברי ג'ינג'רנאפ עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את ארבעת המרכיבים הראשונים; לחץ על החלק התחתון של 13 אינץ ' משומן. איקס 9-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 8 דקות; מצננים לחלוטין. למילוי מקציפים בקערה תערובות פודינג וחלב.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
קערהקערה
3
מוסיפים דלעת, קינמון, ג ' ינג ' ר, ציפורן ואגוז מוסקט; מערבבים היטב. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
4
יוצקים מעל קרום. מצננים לפחות 4 שעות. לציפוי, בסיר כבד, הביאו חלב וסוכר חום לרתיחה על אש נמוכה, תוך ערבוב מדי פעם. ממשיכים לבשל ומערבבים על אש נמוכה במשך 6-8 דקות או עד שהתערובת מסמיכה. מבשלים ומערבבים 6-8 דקות או עד שהתערובת מסמיכה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קרוםקרום
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מסירים מהאש; מערבבים פנימה אגוזי פקאן ווניל. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
פקאניםפקאנים
6
חותכים קינוח בריבועים; מזלפים ציפוי.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות ג ' ינג ' רנאפ בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "