קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח ללא תנור: עוגת השטן המאודה

קינוח ללא תנור: עוגת השטן המאודה
צריך קינוח נטול לקטוז? קינוח ללא תנור: עוגת השטן המאודה יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 167 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך מים, סודה לשתייה, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: עוגת המזון של השטן האדום, עוגת המזון של השטן האדום, ו עוגת מזון השטן.

הוראות

1
משמנים קלות את מחבת כיכר המתכת הסטנדרטית (9X5X2), ומסדרים בשורה התחתונה נייר קלף או שעווה.
2
מניחים מדף קירור או צלייה בתחתית מחבת צלייה ממתכת עמוקה וממלאים במים עד מתחת לרמת המדף. מקם את מחבת הקלייה מעל שני מבערי תנור. הפוך מבערים לגובה בינוני והפוך מגש אפייה ממתכת על מחבת צלייה.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב את ארבעת המרכיבים הראשונים ולהקציף כדי להפיץ באופן שווה לשבור את כל גושים.
4
בקערה נפרדת עם מיקסר חשמלי, מקציפים יחד ביצה וסוכר במהירות בינונית גבוהה עד מאוד קל ועבה, כשתי דקות. .
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף חומץ, שוט בקצרה לשלב.
מרכיבים שתצטרך
6
המשך שוט, להוסיף שמן בזרם איטי, לעצור את הזרם מדי פעם כדי לאפשר תערובת כדי emulsify מלא לפני שתמשיך.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף כ 1/3 של החומרים היבשים המשולבים (משלב 2), ומערבבים רק כדי לשלב.
8
מוסיפים חצי מהמים ומערבבים רק כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים חצי מהרכיבים היבשים הנותרים; ואחריו מים שנותרו, גימור עם שאר החומרים היבשים, ערבוב בין כל תוספת מרכיב רק כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
10
מערבבים בשוקולד צ ' יפס ולהפוך את הבלילה למחבת כיכר מוכן. הסר בזהירות את תבנית האפייה ההפוכה "מכסה" מהמחבת הצלייה, הימנעות קיטור ומים חמים שייתכן שנאספו על החלק התחתון של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
11
מניחים מחבת כיכר מלאה על מתלה בתוך מחבת צלייה, מכסים מחדש את מחבת הקלייה עם תבנית אפייה, ועוגת קיטור עד שסכין דק או קיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא ללא הבלילה המבושלת (זה עלול לשאת עקבות של שבבי שוקולד מומסים), 20-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12
מגישים מיד או מחדש קיטור עוגה עד מחומם דרך רק לפני ההגשה.
13
הערה: עבור המרקם המוגמר הטוב ביותר, יבוא לעקוב אחר צעד 5 בזהירות כדי ליצור תחליב, ולא לערבב את הבלילה עם תוספות של מרכיבים יבשים ומים, אשר עלול לשבור את תחליב או על לפתח את הגלוטן בקמח, וכתוצאה מכך עוגה שמנונית, כבדה יותר.
מרכיבים שתצטרך