קושימומחה
מוכן ב25 דק.
מנות100
ציון בריאות0
מגזין

קינמון שקדים רצועות

קינמון שקדים רצועות
צריך לקטו אובו צמחוני הור ד ' אובר? רצועות שקדים קינמון יכולות להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מכין 100 מנות עם 60 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשם מתכון זה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סוכר, קינמון טחון, ביצים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 8%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם רצועות שקדים פריכות, רצועות שקדים פטל, ו רצועות עוף שקדים.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים חלמונים. מוסיפים קמח בהדרגה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בעזרת מכבש עוגיות המצויד בדיסק בר, לחץ על בצק 1 פנימה. מלבד לרצועות ארוכות על גבי ניירות אפייה לא משומנים. בקערה קטנה מקציפים חלבונים עד שנוצרות פסגות נוקשות; מברישים מעל בצק.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
שלב מרכיבי ציפוי; מפזרים מעל רצועות.
4
חותכים כל רצועה ל -2 אינץ'. חתיכות (אין צורך להפריד את החלקים).
5
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 8-10 דקות או עד שהקצוות יציבים (לא משחימים).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
חותכים שוב לחתיכות במידת הצורך.
7
הסר למתלים לצינון.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פייפר-היידסיק ברוט קובי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-40 דולר.
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק קוב סוויד ברוט הוא קלאסי, מובנה, בעל גוף מלא ומפוצץ בשמפניה פירות. התערובת מורכבת מרוב פינוט נואר, המשלבת יותר מ -100 קרוס מרחבי אזור שמפניה ופינוט מיונייר מאזור גרנדה ופטי מונטאן דה ריימס.על החיך: יין מובנה, בעל גוף מלא ופרנק. אגס עסיסי ובשרני ומרקם ענבים זהוב. הגימור מצטמצם לטעמי הדרים ואשכוליות. יין עם פירות נהדרים, תחושת פה טובה ואיזון הרמוני.