קושיבינוני
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות2
ציון בריאות57
מגזין

קיש דה בריאן

קיש דה בריאן
המתכון קיש דה בריאן יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 2827 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 221g של שומן כל אחד. אם יש לך קצפת כבדה, קליפות עוגה עמוקות, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: תפוחי אדמה הו, בריאן, סביצ'ה הטרופי של בריאן, ו בריאן מקושקשת טופו.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Cru Monplaisir בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Cru Monplaisir בורדו Superieur
Cru Monplaisir בורדו Superieur
מעוצב בסגנון מלוטש, מציע ארומטיקה בורדו קלאסי של שזיפים, תאנים, גרפיט, דומדמניות שחורות מגע של אלון. קברנה מוסיף מבנה וקשיחות לטאנינים משייים אחרים, מסיים במתינות ארוך ועלים טריים. זוג עם רוזמרין ו טימין כתף טלה מטוגנת או המבורגרים צלעות קצרים עקף בגרוייר.