קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות60
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

קישואים בגריל על הקרש עם קוסקוס, תרד, ומילוי פטה

קישואים בגריל על הקרש עם קוסקוס, תרד, ומילוי פטה
קישואים על הקרש עם קוסקוס, תרד, ומילוי פטה יכול להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 175 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מרק ירקות, ארז צלייה קרשים, קוסקוסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו מילוי קוסקוס ותרד, קישואים ופטריות קוסקוס עם גבינת פטה, ו המבורגר עוף פטה ותרד (הידוע גם כ-Spanakopita בורגר) עם חלומי בגריל, פלפלים אדומים קלויים ורוטב פטה ותרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
להשרות קרשים במים 1 שעה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
3
מניחים מרק במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף שאלוט ותרד; לבשל 5 דקות. מערבבים בקוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות. מערבבים בגבינה וב-5 המרכיבים הבאים (באמצעות פלפל).
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים כל קישואים חצי לאורכו; לגרוף את עיסת, משאיר קליפה עבה 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים מלח באופן שווה על קישואים. כפית על 2/3 כוס מלית לתוך כל חצי קישואים.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים קרשים על מתלה גריל; גריל 3 דקות או עד חרוך קלות. הפוך קרשים מעל; מקום קישואים על הצדדים החרוכים של קרשים. כיסוי; גריל 12 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה30x 6 1/2 x 3/8 אינץ') ארז צלייה קרשיםx 6 1/2 x 3/8 אינץ') ארז צלייה קרשים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פטה חתוכה לקוביות1/2 כוס גבינת פטה חתוכה לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קצוצה קפוא תרד, מופשר מנוקזחבילה קצוצה קפוא תרד, מופשר מנוקז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוץ (כ -1 גדול)שאלוט קצוץ (כ -1 גדול)5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות אורגנימרק ירקות אורגני907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים בינוניים (אודותקישואים בינוניים (אודות