קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

קל סלסה סלופי ג'וז

קל סלסה סלופי ג'וז
Easy Salsa Sloppy Joes הוא מתכון ללא חלב עם 8 מנות. מנה אחת מכילה 162 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -2 גרם שומן . תמורת 75 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם סוכר חום, סלסה, לחמניות המבורגר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה עובד היטב בתור מזנון במחיר סביר מאוד. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 48% . הציון הזה די טוב. נסו את מתכון סלסה סלופי ג'וז , קל סלופי ג'וז וקל סלופי ג'וז עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא אינו ורוד יותר; לנקז. מערבבים פנימה סלסה, מרק וסוכר חום. מכסים ומבשלים 10 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח קלוף חתוך לקוביות דקותתפוח קלוף חתוך לקוביות דקות
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 פאונד חוליות נקניקיות איטלקיות מתונות Johnsonville®, חתוכות לפרוסות בגודל 1 אינץ'1 פאונד חוליות נקניקיות איטלקיות מתונות Johnsonville®, חתוכות לפרוסות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')
2
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
(12 ספירה) לחמניות הוואי(12 ספירה) לחמניות הוואי

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

פינו נואר, מלבק וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי עבור סלופי ג'ו. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון מרושל ג'ו ורוטב עגבניות. ה-Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
קוביית וילמט ואלי שלנו כוללת אתרי כרמים נבחרים במחוז יימהיל. היינות נהנים מאותה שלמות בתהליך ייצור היין כמו יינות האחוזה שלנו. אתרים אלה מעובדים באופן בר-קיימא ומצליחים להניב יבול נמוך מאוד. הוא אינו מוקנס או מסונן. זהו יין בעל גוף בינוני עד מלא עם טאנין מתוק, חומציות נמוכה וזר מסקרן של עצי יער, דומדמניות אדומות ודובדבנים שחורים. עם שמץ של תבלינים אסיאתיים יש לו קסם שאין להכחישו, משיי ומרקם קטיפתי. כל אלה הם סימני ההיכר של פינו אורגון 2009 הטובים ביותר והם מוצגים היטב ביין זה.