קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות23
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

קליפורניה פיצה מטבחים ברביקיו סלט עוף

קליפורניה פיצה מטבחים ברביקיו סלט עוף
קליפורניה פיצה מטבחים ברביקיו סלט עוף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 841 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 56 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עלי בזיליקום, רזה-בצל ירוק, אורגנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. נסו סלט קצוץ עוף קליפורני במטבח פיצה קליפורניה, פיצה קליפורניה פיצה מטבח תאילנדי עוף פיצה, ו קליפורניה פיצה מטבח ברביקיו עוף פיצה לטבול (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את רצועות טורטייה מטוגנות: במחבת עמוקה, כבדה, לחמם כמה סנטימטרים של שמן צמחי לטמפרטורה של 375 מעלות. עבודה בקבוצות אם יש צורך למנוע צפיפות, בזהירות להוסיף את רצועות טורטייה שמן חם, הצללה אותם עם skimmer מתכת או כפית מחוררת. מטגנים את רצועות טורטייה עד זהב שווה, 1 עד 2 דקות. בזהירות להרים אותם עם skimmer או כף מחורץ ולהעביר אותם מגבות נייר כדי לנקז מגניב. תניח בצד. uncovered.To הפוך את רוטב חוות עשבי הגן: בקערת ערבוב, להשתמש במזלג כדי לערבב יחד את החרדל ומים קרים, ויוצרים משחה. להפריש במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רצועות טורטיהרצועות טורטיה
רוטב ראנץרוטב ראנץ
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
SkimmerSkimmer
2
הוסף את שאר חומרי ההלבשה לקערה, באמצעות מיקסר חשמלי כף יד במהירות נמוכה או מקצף, להתמזג יחד רק עד חלקה, דואג לא לשלב יותר מדי אוויר לתוך ההלבשה. מכסים בניילון נצמד refrigerate.To הפוך את השום בגריל ועוף ברביקיו: Preheat גריל stovetop או broiler. בקערת ערבוב, מערבבים יחד את שמן הזית, שום, רוטב סויה ומלח. הפעל את חזה העוף במרינדה זו ולהשאיר להשרות בטמפרטורת החדר במשך כ 15 דקות. גריל או לצלות את חזה העוף עד מבושל דרך, 5 עד 6 דקות לכל צד. צ ' יל ביסודיות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
חותכים את חזה העוף לקוביות 3/4 אינץ', בקערה, לזרוק עם רוטב ברביקיו מעיל היטב. מכסים בניילון נצמד refrigerate.To הפוך את הסלט: בקערת ערבוב גדולה, לזרוק יחד את החסה, בזיליקום, jicama, גבינת מונטריי ג ' ק, שעועית, תירס, כוסברה, רוטב, וחצי רצועות טורטייה מטוגנות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
רצועות טורטיהרצועות טורטיה
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
JicamaJicama
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
4
מעבירים את הסלטים לצלחות צוננות. הקיפו כל סלט עם עגבניות חתוכות לקוביות ורצועות טורטיה מטוגנות שנותרו. למעלה כל סלט עם חתיכות של עוף ברביקיו שום בגריל לטפטף את העוף עם רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רצועות טורטיהרצועות טורטיה
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
5
מקשטים עם הגדוד.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'

מרכיבים

1(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ברביקיו מתוק ומתובל באיכות טובהרוטב ברביקיו מתוק ומתובל באיכות טובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ברביקיו מתוק ומתובל באיכות טובהרוטב ברביקיו מתוק ומתובל באיכות טובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה משומרת, שטופה סחוטהשעועית שחורה משומרת, שטופה סחוטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי תירס מתוק לבן גרעינים, סחוטשימורי תירס מתוק לבן גרעינים, סחוט124-inchsטורטיות תירס, לחתוך רצועות 1/4 אינץטורטיות תירס, לחתוך רצועות 1/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש0(יכול להיות או להרחיק)בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון12largesעלי בזיליקום טריים, לחתוך רצועות 1/8 אינץעלי בזיליקום טריים, לחתוך רצועות 1/8 אינץ3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,שמיר טרי טחוןשמיר טרי טחון1(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1עץחסה קרחון (מקופלת, שטופה ומיובשת וחותכת לרצועות דקות של 1/8) חסה קרחון (מקופלת, שטופה ומיובשת וחותכת לרצועות דקות של 1/8)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jicama, לחתוך 1/4 אינץ 'על ידי 1/4 אינץ' על ידי רצועות 3/4 אינץjicama, לחתוך 1/4 אינץ 'על ידי 1/4 אינץ' על ידי רצועות 3/4 אינץ1עץעלי חסה (מופרדים, גזומים, שטופים, מיובשים וחותכים רצועות דקות)עלי חסה (מופרדים, גזומים, שטופים, מיובשים וחותכים רצועות דקות)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש טחוןאורגנו מיובש טחון2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה איטלקית טחוןפטרוזיליה איטלקית טחון2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(חוֹרֶף)פרוס דק בצל ירוק למעלה, ולבניםפרוס דק בצל ירוק למעלה, ולבנים4חזה עוף נטול עצמות (5 עוז ea)חזה עוף נטול עצמות (5 עוז ea)8(חוֹרֶף)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות בשלות טריות, חתוכות לקוביות 1/2 אינץעגבניות בשלות טריות, חתוכות לקוביות 1/2 אינץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגון עמוקשמן צמחי לטיגון עמוק0(יכול להיות או להרחיק)מים קריםמים קרים1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר