קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

קסדיות ירוקות בגריל עם ברי ועשבי תיבול

קסדיות ירוקות בגריל עם ברי ועשבי תיבול
קסדיות ירוקות בגריל עם ברי ועשבי תיבול עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון hor d ' oeuvre שלך. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, מתכון דל פחמימות, יש 331 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם קמח בטעם תרד עוטפת, עירית, סלסה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. וזה טוב. נסו קסדיות צ'ילי ירוק בגריל, גבינת ברי בגריל וגבינת עיזים עם בייקון ועגבנייה ירוקה, ו גבינת ברי בגריל וגבינת עיזים עם בייקון ועגבנייה ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
קבל גריל או מחבת גריל חם. תרסיס 1 צד של עוטפת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
הנח את הצד הזה למטה, שרפה את העטיפות, כמה שיתאימו על הגריל או מחבת הגריל שלך באותו הזמן, 30 שניות בצד הראשון. לרסס בצד הנגדי בקלילות עם תרסיס בישול ירקות ולהפוך. מסדרים שכבה של גבינת ברי פרוסה עם עשבי תיבול על פני מחצית מכל גלישת קמח.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות תחליף סוכר (מומלץ: Splenda)1 1/2 כוסות תחליף סוכר (מומלץ: Splenda)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
קרקרים מגוונים ו/או פירות טרייםקרקרים מגוונים ו/או פירות טריים
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מפזרים גבינה עם עירית ו tarragon לקפל quesadillas במחצית, מכסה גבינה. לחץ קלות על quesadillas, להפוך ולבשל 30 שניות יותר.
מרכיבים שתצטרך
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
5
חותכים לפרוסות ומגישים עם שמנת חמוצה וסלסה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Alexana Revana הכרם פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.