קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות2
ציון בריאות68
מגזין

קערת אורז קוריאנית עם סטייק, ירקות וביצה מטוגנת

קערת אורז קוריאנית עם סטייק, ירקות וביצה מטוגנת
קערת אורז קוריאנית עם סטייק, ירקות וביצה מטוגנת היא ללא גלוטן וללא לקטוז מנה עיקרית. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה כ 44 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 541 קלוריות. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 4 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. גשו לסופר וקנו שום, חומץ אורז חום, בצל ירוק, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו קערת אורז קוריאנית עם סטייק, אספרגוס וביצה מטוגנת, קערת אורז קוריאנית, ו קערת אורז בקר קוריאנית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Delaire גרף Chenin בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.