קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

קפה שמנת חמוצה

קפה שמנת חמוצה
צריך ארוחת בוקר צמחונית? Coffeecake שמנת חמוצה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 300 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, אבקת סוכר, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה לא כזה אדיר. מתכונים דומים: קפה שמנת חמוצה, קפה שמנת חמוצה, ו מאפינס Coffeecake שמנת חמוצה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין streusel, לשלב הראשון 3 מרכיבים בקערה קטנה; להפריש.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
כדי להכין עוגה, לנצח 2 כוסות סוכר, חמאה, גבינת שמנת במהירות בינונית של מערבל עד היטב מעורבב (כ 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מוסיפים חלבונים ביצה, 1 בכל פעם, פועם היטב לאחר כל תוספת. כפית קמח קלות לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
5
שלב קמח הבא 3 מרכיבים (קמח דרך מלח), ערבוב היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מוסיפים תערובת קמח לתערובת סוכר לסירוגין עם שמנת חמוצה, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. מערבבים וניל.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
7
כפית חצי הבלילה לתוך החלק התחתון של מחבת 12 כוס מצופה ספריי בישול; מפזרים streusel. כפית נותרת הבלילה מעל streusel; להפיץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
8
אופים ב 350 במשך 1 שעה או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת 10 דקות על מתלה תיל; להסיר מחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
9
מפזרים אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
10
הערה: בדקנו גם את העוגה הזאת החלפת 1 כוס חמאה קלה (כגון Land O Lakes) עבור 10 כפות חמאה רגילה. בגלל סך השומן היה מעט נמוך באמצעות חמאה קלה, גילינו שאנחנו יכולים להגדיל את האגוזים מ 1/4 כוס ל 1/2 כוס ועדיין יש בערך אותה כמות של קלוריות ושומן.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מוקצפתחמאה מוקצפת
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים10(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 בלוק גביע-סגנון שומן ללא גבינת שמנת1/2 בלוק גביע-סגנון שומן ללא גבינת שמנת1גדול(קיבלר)(קיבלר)2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גסאגוזי מלך קצוצים גס